19.8 C
Brno
- Reklama -bydlení
DomůRady a NávodyReklamní cedule ve tvaru “A” jsou ideální pro venkovní i vnitřní prezentaci

Reklamní cedule ve tvaru “A” jsou ideální pro venkovní i vnitřní prezentaci

Propagace je důležitá. Opravdu efektivní ale je, pokud se dělá komplexně. To s sebou zahrnuje nejrůznější formy marketingu – on-line i off-line kampaně, reklamní předměty a poutače. O jednom z nich si povíme víc. Proč jsou reklamní cedule ve tvaru “A” nepostradatelným pomocníkem pro vaše prezentace a produkty?

Reklamním áčkům rozhodně neodzvonilo

Ačkoliv se svět marketingu často odehrává za obrazovkami telefonů a počítačů, nepodceňte ani klasické cesty, jako jsou právě reklamní áčka a poutače. Představují celou řadu výhod a pokud se udělají dobře, mohou být virálnější než lecjaký příspěvek na instagramu. V článku si proto shrneme hlavní benefity, ale tipy, jak poutače umístit a zrealizovat tak, aby měly maximální šanci na úspěch.

Jaké jsou výhody áčkových stojanů?

  • jsou oboustranné
  • odolná konstrukce si poradí i s venkovním prostředím
  • v porovnání s jinými způsoby reklamy představují nízké náklady a jsou tak vhodné i pro menší podniky
  • fungují okamžitě – potenciální zákazníci je zahlédnou při svých cestách a pochůzkách, což může vést k okamžité reakci
  • zvyšují důvěryhodnost značky
  • jednoduše se udržují a vyžadují minimální péči
  • mohou nabízet interakci se zákazníky
  • jsou dlouhodobé, a tak zvyšují efektivitu v delším časovém úseku

Umístěte stojany na strategická místa

Na správném umístění opravdu záleží. Reklamní poutač by měl především upozorňovat na daný produkt či službu, a měl by být dobře vidět. To zvyšuje povědomí o značce a produktu jako takovém. Stojany mohou být umístěny před obchody, v pasážích, na chodníku, v nákupních centrech, před kavárnami a restauracemi či v jiných veřejných prostorech. Flexibilita umožňuje v rámci propagace zacílit na různé segmenty zákazníků.

TIP: Dejte si pozor na tzv. bannerovou slepotu. Pokud je na jednom místě poutačů a reklam příliš, je vyšší pravděpodobnost, že právě ten váš v celkovém množství zanikne. Méně je více!

Odlište se na první pohled

Stojanů a reklamních cedulí je všude plno. Dejte proto svým potenciálním zákazníkům či klientům něco navíc. Barevně výrazné rámečky, zajímavé či vtipné motto, nebo atraktivní fotografie, kolem které nepůjde projít bez povšimnutí? To je ta správná cesta. Zejména pokud chcete zaujmout i náhodné kolemjdoucí. Nezapomínejte také na ceduli mít uvedený název produktu či podniku, ať je jasné, kdo jste a co nabízíte. Pokud se vám provedení opravdu povede a lidé budou vaši ceduli fotit a sdílet, je dobré, aby věděli, od koho je a co reprezentujete.

TIP: Zapojte do sdělení i interaktivní prvky. Ať už se bude jednat o kousek lístečku k odtržení nebo QR kód, který si zákazník může vyfotit, jste o krůček blíž k lepší zapamatovatelnosti.

Popisky, křídy nebo plakáty: Najděte si optimální variantu

Neexistuje jeden univerzální návod na podobu áčkové cedule. Dle propagovaného produktu či služby tak vybírejte optimální zobrazení právě pro vás. Mezi oblíbené varianty patří reklamní áčka s plakáty doplněné voděodolnou ochrannou kapsou. Ta chrání plakát před vnějšími vlivy, jako je déšť či mrholení.

Kreativnější duše mohou využít ceduli dřevěnou či ve formě klasických křídových tabulí. Na tato áčka lze malovat pomocí křídového fixu. Povrch většinou bývá magnetický, lze na ně tak umístit další doplňující materiály či letáky. Také jsou vhodnější pro podniky, které často obměňují svou nabídku.

zeny

Mohlo by Vás zajímat

PR článek